Concertgeschiedenis

16 september 2022

Het eerste concert na de corona periode was meteen ons Lustrumconcert:

20 Jaar Zeister Vrouwenkoor!

11 september2022: Optreden in de kerk van de Broedergemeente, Dag der Kunsten

27 juni 2022: Optreden in de Looborch te Zeist

****************************************

Vrolijk optreden van het Zeister Vrouwenkoor in de Kerstavonddienst op 22 december 2019 bij De Looborch. De aanwezigen zongen uit volle borst mee. Anita van Soest (deze keer onze dirigent) op trompet en Guy van Beek op piano hebben samen een paar mooie stukken ten gehore brachten

****************************************

Het Zeister Vrouwenkoor heeft op 18 december 2019 mee mogen werken aan een sfeervolle Kerstviering bij Monuta Nijenheim.

Onze vaste pianist Guy van Beek en saxofoniste Aubrey Snell hebben samen voor prachtige intermezzo’s gezorgd

****************************************

In een goedgevulde zaal in Kapel Dijnselburg heeft het Zeister Vrouwenkoor zaterdag 12 oktober j.l. veel lof geoogst bij het Najaarsconcert.Met nummers van o.a. Abba en Mozart is het publiek blij verrast. De liederen ‘Danny Boy’ en ‘The Rose’ klonken prachtig in de sfeervolle zaal van de Kapel.Naast  pianist Guy van Beek was er dit keer versterking van speciale gast André Jansen op de saxofoon en dat klonk geweldig! Zeker de twee stukken die beide heren samen speelden als intermezzo.Dirigent Arie Perk leidde, zoals altijd, vol enthousiasme ‘zijn’ dames en kan terugkijken op een groot succes!Het Zeister Vrouwenkoor kijkt uit naar het volgende concert. U ook?

afbeelding

Met recht een BRUISEND concert! Het publiek zong enthousiast mee met de bekende meezingers en was bij de andere nummers een en al oor. Wouter Harbers bracht prachtige solo’s op piano en orgel en zijn optreden als dirigent van Zeister Mannenkoor was heel bijzonder. Ook pianiste Danielle Kok speelde een mooie solo en was in de Shaffy medley een prima Liesbeth List. Ook het Shantykoor Nootdweer en Zeister Vrouwenkoor lieten zich van hun beste kant zien. Kortom een zeer geslaagde avond!

****************************************

Ons optreden op de Dag der Kunsten was een groot succes. Jammer genoeg konden niet alle belangstellenden in de zaal aanwezig zijn. Het publiek zong enthousiast mee met bekende liederen.

22 december 2018